Soalan Lazim
Untuk langganan Majoriti, sila layari https://www.majoriti.com.my/langganan
Namun, Pelanggan Majoriti tidak akan melihat gesaan penyekat iklan ini.
Jika anda seorang pelawat, anda boleh memilih untuk menolak gesaan, tetapi mesej ini akan muncul semula. Kami menggalakkan anda untuk menyenarai putih/nyahsekat majoriti.com.my daripada penyemak imbas anda atau matikan mod inkognito untuk terus membaca majoriti.com.my.
Harap maklum bahawa keahlian ini bukan tanpa iklan. Iklan digital akan terus muncul.
Nota: Apabila anda memasukkan nombor kad kredit baharu, anda akan dikenakan caj sebanyak Ringgit Malaysia Satu (RM1.00) untuk memastikan kad tersebut aktif. RM1.00 akan dipulangkan kepada anda kemudian.
Teruskan di sini – di mana anda akan dilog keluar daripada sesi terdahulu supaya anda boleh meneruskan pada pelayar baharu.
Urus log masuk – di mana anda boleh melihat semua sesi log masuk supaya anda boleh membuat pilihan untuk dinyahaktifkan.
- Sila pastikan anda log masuk menggunakan akaun Majoriti yang betul dengan langganan yang aktif dan cuba lagi.
- Sila cuba log keluar kemudian log masuk semula.
- Sila pastikan anda melanggan langganan Majoriti untuk majoriti.com.my dan BUKAN The Star Digital Access yang merupakan dua (2) perkhidmatan berbeza.
- Ya, kadangkala kami mungkin menawarkan kod pembaca untuk melanjutkan langganan Majoriti secara percuma atau pada kadar diskaun.
- Langganan mungkin turut ditawarkan di saluran lain yang bukan di majoriti.com.my. Langganan yang didaftarkan di saluran tersebut akan disediakan kod yang perlu diaktifkan oleh setiap ahli.
- Sila rujuk arahan yang disediakan bersama kod.
- Pilih pakej > masukkan kod di halaman daftar keluar > teruskan membuat pembayaran.
- Nota: pastikan harga dan pakej adalah betul sebelum anda membuat pembayaran.
- Sila semak terma dan syarat kod. Sila ambil perhatian bahawa sesetengah kod hanya boleh digunakan sekali sahaja dan mungkin telah ditebus.
- Sila semak sama ada kod anda ialah kod diskaun atau kod korporat untuk kod langganan berbayar atau percuma. Kemudian rujuk soalan ‘Saya ada kod, bagaimana cara saya menebusnya?’
- Sila semak sama ada anda telah berjaya menebus kod di bawah ‘Uruskan Langganan’.
- Jika anda mempunyai langganan aktif pada pembaharuan automatik, sila batalkan ciri pembaharuan automatik sebelum menebus kod.
- Jika tarikh tamat tempoh langganan aktif anda melebihi satu (1) bulan dari sekarang, anda tidak dapat menggunakan sebarang kod.
Walau bagaimanapun, anda tidak boleh membatalkan akaun Majoriti percuma anda pada masa ini.
Klik di sini untuk mengetahui lebih lanjut tentang pelan langganan terkini kami.